Strony

2015. március 3., kedd

Szekta története- hogy is volt?

Annyit beszélek  Szektáról, de most tisztázom ezt a történetet!
  Ez az egész nyár elején kezdődött.  Apa elküldött a boltba, hogy vegyek ezt azt, de nem ez a lényeg!  Rajtam a kedvenc pólóm( sima póló, majd a hastól lefelé rolytokban "takarja" el a hasam, meg egy kis rövid nadrág) volt. Az utcánkban van egy kis családi bolt, oda mentem. De egyébként ez nagyon modern! Rendes pittyegős pénztár, lopás elleni kis állvány... na oda mentem.  Épp a kasszánál álltam, fizetni készültem, majd amikor pakoltam be, meg a vissza járót tettem el, a mögöttem lévő nagy dagi ember elkezdett háborogni.
- Haladj már mini ku**a!-szólt gorombán, majd Végig néztem a kinézetemen.  A hasam alig látszott, semmi gond nem volt, a gatya se volt olyan, hogy a seggem kint lett volna.  Ekkor jött a hősöm,  Ádám, aki a dagi hős mögött állt.
-Semmi gond nincs vele, hagyja már!  Pakold csak!-mosolygott rám megnyugtatva.  Gyorsan elpakoltam.
- Öcsi! -szólt ingerülten, de a pénztáros nem hagyta, és kérte, hogy siessen. De a dagi nem haladt, ekkor megérkezett egy újabb eladó, szóval átmentek hozzá.  Ott hamar végzett majd a vett kóláját, inni kezdte és mosolyogva nézett rám.
-Köszönöm - mosolyogtam.
-Semmiség. Ezért vártál be?-mondta lenézően, de láttam, hogy legbelül nevet.
-Hát...ja-makogtam de elröhögte magát, majd kinyitotta nekem az ajtót.  Együtt sétáltunk, közben rengeteg dologról beszéltünk. Akkor derült ki, hogy ő is most készül gimibe. Mikor házunk elé értem, félénken néztem rá. De inkább döbbenten.
-Itt laksz a szomszédba?
-Ja.
-És én ezt miért nem tudom?
-Nem tom, de én tudtam rólad. -mosolygott szemtelenül.
-Ezt most nem értem. ..-motyogtam.
-Az ablakom a tiedre néz. Láttalak. Láttalak énekelni, táncolni, sírni, mosolyogni, felnőni....- mondta mélyen a szemembe nézve.  Döbbenten fogtam fel, hogy az egész életem látta, én meg tudomást se vettem róla!  De bunkó vagyok!
-Bocsánat, én ilyenkor más világba járok-Nevettem el magam.
-Azt láttam. -mosolygott.
-Akkor. .-kezdtem de ő fejezte be.
-Holnap a boltban-mondta, majd bement a házba én meg vigyorogva rontottam be. Természetesen ezek után az ablakom bámultam, feleslegesen. 
   Június végéig találkoztunk, majd közöltem vele, hogy nyári melóm van a mekibe.
-oké, semmi gond, de én is mondani akarok valamit. -nézett a szemembe.
-Szeretlek- és rákulcsolta az ujjait az enyémre. Mosolyogva néztem rá rák vörösen.
-Én is. .- mondtam,  de ő meg meg akart csókolni,  de én ellöktem magamtól. 
-Kapj el h tudsz! - ordítottam futás közben nevetve. Így futottunk, de én egyszer csak elestem, ő meg rám.  Mosolyogva figyelt, majd közelebb hajolt és megcsókolt. És ezek után jött a Mekis sztori, miközben jártunk, de ő nyár végén azt mondta, ez egy nyári kaland volt, úgy se egy suliba fogunk járni,  és ideje nem lesz. Nem is tudta melyik suliba megyek, de szakított. Na akkor sírtam rengeteget.  És most itt állok és finom sincs szeretem e még vagy nem. Valószínűleg szeretem.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kedves Olvasók!
Remélem tetszett! Kicsit késtem, de rengeteget kell tanulom!  Írjátok le a véleményeteket, érdekel :)
B

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése