Strony

2015. január 16., péntek

Gólyatábor 1 nap

Kedves olvasók!
Kicsit később de itt van :)
--------------------------------------------------
WoW!  Igen vagyis WOW!!  Szóval. .
Reggel a kb 1 hetes cuccom két évre bővült szóval apát rábeszéltem arra, hogy a hűtőtáskát és a gofrisütőt ne vigyük. ..se a hangszórókat se a kábel TV-t, ágyneműt.... szóval Igen eléggé felpakoltam, vagyis Apa volt mert én csak egy bőröndöt meg egy kis hátizsákot vittem volna de apa még adott 26 táskát mellé így Anita segített lebeszélni erről Apát.  Így végre el tudtam indulni egy bőrönddel meg egy kis hátizsákkal.  De még ezelőtt egy nagyon fontos dolog!  Az érzékeny búcsú! Nos így volt:
Kittustól:
-----------
Bekopogtattam a húgom szobája ajtaján.
-Gyereeeeeee beeeeee!-hallottam a húgom hangját. 
-Okééééé!- nevettem el magamat majd benyitottam.
Amikor beléptem Kitti szobájába éppen az ágyán ugrálva a Dóra a felfedező (?) főcímdalát énekelte.
-Figyu, én most megyek, de majd hamarosan jövök oké? -kérdeztem miközben lehalkítottam Dórát hogy ne énekeljen.
-Neeeeee! -rohant hozzám a húgom és szorosan megölelt, hogy kipurcanjak indulás előtt.
-Fel se fog tűnni ez a pár nap! Sietek haza!- mondtam majd adtam neki sok puszit majd felálltam (mert eddig guggoltam) és kimentem a szobából. Nem akartam tovább maradni.  Rossz volt otthagyni de nem akartam hogy sírjon. Meg amúgy se érdekli ez csak az első öt percben.

Aztán Lia jött:
-----
Kénytelen voltam tőle is elbúcsúzni. Pedig felőle meg is halhatnák.
-Szia Lia elköszönni jöttem! - nyitottam be az ajtón mire rögtön begerjedt a ,,mini démon" :
- Kopogni luxus?  És egyébként is pont l*****m hogy mi van, veled jó?  Menj a Balatonra, vágja el a lábadat 1000 kagyló, veszítsd el a napszemüveged, legyen forró a jégkásád nem érdekelsz! Érted? !-Mondta mire én széles vigyorra húztam a számat.  Először értetlenül nézett majd megijedt
-Mivan?-Ilyedt meg teljesen én meg gonosz kacagással elnevettem magamat.
- Tudod van okos kis telefonom,  azon hangfelvétel felvevő is, ami "véletlenül" bekapcsolódott miközben érzékeny búcsút vettünk!  Ha ezt Apa megtudja. ...- ábrándoztam majd megfordultam és becsaptam az ajtaját de még annyit hallottam, hogy azt kiáltja: ,, NEEEEEE ARGG".
Igen. Amióta itt van Ivett és ez a csöpp méregláda azóta folyik ez a vita.  Ő gonosz én elmondom Apának erre ő csak azt mondja ,, Már megint gonoszokodsz szegény kislánnyal? !" Most van bizonyítékom!  Haha!  Lerohantam Apuhoz és megmutattam neki:
-Ez felháborító!  Küld át nekem és távollétedben megbeszelem velük. -mondta apa a Szent szavakat. :D
És még Ivettől el se köszöntem!  :(
Elmentem a konyha felé és igen ott találtam:
-Szia elköszönni jöttem! - mondtam igyekezve szépen mondani minden egyes szót.
-Szia.  Akkor egy hétig leszel távol? - kérdezte az ő elragadó stílusában.
-Igen. - válaszoltam de már mentem is volna ha nem szólít még meg.
- Érezd jól magad! -mondta de miután kiléptem hallottam, hogy azt mondja "bárcsak soha ne jönnél vissza kis kölyök". Hát milyen kedves nem? :)
Mire majdnem mindenkitől elköszöntem ( Apu és Anita visz a vonatállomásra), már minden cuccom a kocsiban volt. Beültem a kocsiba majd elindultunk a vonatállomásra.
...........
----------------------------------------------------
Egyenlőre ennyi,  hétfőn hozom a befejezés részt meg ha úgy van egy fél vagy egész részt!  Bocsánat de ez van :( igyekszem! Csak félév van na :(  Sziasztoook!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése