Strony

2015. január 10., szombat

Gólyatábor előtt egy nappal

------------------------------------------
Kedves Olvasók!
Egy kicsit késve de  itt van a rész :) a neveket MÉG SEM írom ide, inkább ha róla van szó akkor Tamara majd ismerteti veletek úgy,  ahogy ő látja!  Köszönöm és remélem tetszeni fog!  Szeretnétek képet Tamiról és azokról akik benne vannak? Vagy a fantáziátokra bízzam?  Megjegyzésben ezt kérlek mond el!  Köszönöm,  jó olvasást!
-----------------------------------------------------------     
  
         Sohasem gondoltam volna hogy naplót fogok vezetni, de hát megtörtént ez is, így már ez se fog kimaradni az életemből és nem fogok 60 évesen rinyálni, hogy miért nem írtam le, hogy hogy jutottam el idáig.
       Nos!  Holnap lesz a Gólyatábor,  ahol ott lesz az kilencedikes, magyarul senki nem mondta vissza.  A zenesuliban ha osztálytársaim közül nem jár majd valaki oda akkor senkit sem fogok ismerni, mivel abban a suliban nincs Gólyatábor. És amúgy én egyáltalán nem ilyen vagyok,  nem írok sose ilyen részletesen csak ha nagyon izgulok vagy van időm vagy szomorú vagyok.  Igen.  Ja meg mivel még 14 éves vagyok :). 
Az a baj hogy még nem nagyon jöttem bele ebbe a napló írásba, de a Gólyatáborban/ Gólyatábor után biztos lesz mit leírnom.  12 éves koromban írtam naplót de az is csak egyetlen egy oldalból állt és az is inkább egy olyan napot írt le amit örökre meg kell jegyeznem...
Ha úgy van kedvem beragasztom a következő oldalra :) Nincs olyan sok mondani valóm. Hát majd holnap a Gólyatáborban!  Naaagyon várom!  Na megyek még pakolászok!
Naplót vége! Peace ;)
-----------------------------------------------------------
Sziasztok! 
Elég rövid lett, de hát Tamihoz híven kell írnom ami kb ennyi lenne :D .Szóval majd ha ő belejön :)
T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése