Strony

2015. január 31., szombat

Gólyatábor 2 nap

Kedves olvasók!
Sajnos lehet hogy nem lesz pénteken rész.  De igyekszem bepótolni!
Puszi
(Új jelem van!)
B
---------------------------------------------------------
      Nos!  Ott tartottam, hogy nem volt semmi és ez teljesen igaz volt máig.  Úgyan is ma rengeteg dolog történ de csak a számomra fontos dolgokat írom le!
     Ma reggel annyira frissen ébredtem mint egy fóka.  A hajam szanaszét állt,  az ágyneműm szétjött én meg megfordultam az ágyon.Ahogy felkeltem már a többieket lestem hogy ők felvannak-e már. Természetesen felvoltak és azt lesték hogy hogyan alszom.
-Jó reggelt!-köszöntem rekedt hangon.
-Szia te kis vokalista!-nevetett fel Merci. Én értelmetlen fejet vághattam,ugyanis folytatta:
-Este énekeltél.-magyarázta meg ennyivel én meg teljesen  elpirultam.
-Legalább jó volt? -kérdeztem nevetve mintha ez annyira jó poén lenne.
-Ja.-vágta rá Lili,én meg nem tudtam mit tegyek mert ugye féltem. Féltem attól hogy:
*Irigység miatt kiközösítenek
*Annyira rémesen énekeltem az este hogy kiraknak
Stb...
Igen...nem akarom húzni az időt!!!!!
Lili bátorítani akart,ugyanis látta a rémült fejemet és énekelni kezdte a" Vidéki Sanzon"című dalt. Mindenki énekelt csak én nem mert na.:D amikor látták hogy nagyon">Nos! Ahogy felkeltem már a többieket lestem hogy ők felvannak-e már. Természetesen felvoltak és azt lesték hogy hogyan alszom.
-Jó reggelt!-köszöntem rekedt hangon.
-Szia te kis vokalista!-nevetett fel Merci. Én értelmetlen fejet vághattam,ugyanis folytatta:
-Este énekeltél.-magyarázta meg ennyivel én meg teljesen  elpirultam.
-Legalább jó volt? -kérdeztem nevetve mintha ez annyira jó poén lenne.
-Ja.-vágta rá Lili,én meg nem tudtam mit tegyek mert ugye féltem. Féltem attól hogy:
*Irigység miatt kiközösítenek
*Annyira rémesen énekeltem az este hogy kiraknak
Stb...
Igen...nem akarom húzni az időt!!!!!
Lili bátorítani akart,ugyanis látta a rémült fejemet és énekelni kezdte a" Vidéki Sanzon"című dalt. Mindenki énekelt csak én nem mert na.:D amikor látták hogy nagyon meg vagyok szeppenve, noszogatni kezdtek. Végül énekeltem egy inci-fincit :3.
   Egyébként a mai napban a karaoke/énekverseny volt a legizgalmasabb ami egy naaagyon naaagy színpadon történt! De szépen sorban.
Bence jött és elmondta mi hogyan lesz:
-Nos skacok.  Állruhába kell öltözni és kell nektek egy állnév. Ezt ti találjátok/ csináljátok meg! Ez egy nagy színpad,  sok ember lesz itt, már vannak is! Pénteken lesz az amikor lerántjátok magatokról az álcát. Ha valaki tudja ki ki az tartsa titokban!  Na igyekezzetek! -tapsolt kettőt majd elküldött minket. Én egy fekete színű nadrágot, fehér pólót, rá egy köpenyt, egy simaszkot, arra egy párokat és egy napszemüveget vettem fel. Senki nem ismert fel, akivel találkoztam az vagy azt mondta hogy: ki vagy te és mit keresel itt?  Vagy:EGY BETÖRŐ!!!
Én csak elnevettem magam és miközben Bence felé sétáltam a nevemet találtam ki. Végül  a "Makara " - t választottam névnek.  Mikor Bence meghallotta a nevemet,  azt mondta hasonlít a Makarónira, de nem foglalkoztam vel. Elindulam a versenyzőknek felállított székekhez és leültem egy pink lány mellé.  Lassan már mindenki megérkezett.  Az első 10 ember nem volt nagy szám (ők később ki is estek), de a következő versenyzőre már odafigyeltem.
-Szekta! - ordítja a srác, aki a zenét kezelte.  Ismerős volt a név, és tudtam is ki az. A nyáron dolgoztam a Mekiben és egy srác mindig bejött,  hogy szórakoztasson.  Mindig erre a névre kért számlát de meggondolta magát és ezzel elvolt.  Ádám volt az(később majd leírom az osztálytársaimat). Lazán fellépett a színpadra, és énekelni kezdett.Ed Sheeran-Sing című dalt énekelte.  De vérprofin!!! Semmi esélyem sincs élete!  De kár volt erre gondolnom,  ugyanis "Makara " - t hívták a színpadra. Felballagtam majd a srác kérdezgetett:
-Dal?
-Oasis Wonderwall - motyogtam zazavaromban.
- Gitározol?
-Igen.
- Okké akkor majd aláteszem a többit. Szólok ha mehet!
Felvettem a gitárt, majd a mikrofon elé léptem.  A fiú ordított: MOST! és elkezdtem a dalt. Mindenki énekelte aki tudta a dalt. Az osztálytársaim táncoltak, fütyültek meg ilyenek én meg egyre bátrabban énekeltem. Tetszett nekik amit csináltam. Mikor véget ért a dal,  lementem a színpadról. Szekta félre hívott.
-Jó voltál Mekis csaj.-röhögte el magát.
-Honnan tudtad?
-Mindig énekeltél kiszolgálás vagy rendelés felvétele közben. - mosolygott aranyosan majd odébb állt.
 Más nem volt de mennem kell mert tábor tűz van!
~Bejegyzés vége~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése