Strony

2015. január 31., szombat

Kihívás :3

Sziiiasztook!  :3
   Most nem résszel, hanem ég kihívással jöttem vagy valami olyasmi.  :D  Vágjunk is beleee :)
 


Akitől kaptam:Medaline Blog

10 dolog magamról:

- Imádok olvasni
- Szeretem az állatokat
- 13 éves vagyok
- Szeretem a sajtszószt a chipshez
- szeretek énekelni
- Sokáig szoktam aludni a hétvégén
- Imádom az amerikai palacsintát
- Van egy macskám és 2 kutyám
- Összefogott hajal alszom
- Nyáron születtem

Nos kaptam 10 kérdést arra válaszolok!

K: Hogy által neki írni?
V: egy barátnőmnek volt blogja, segített elkészíteni innentől pedig én ihlet szerint írtam :)
K: Mit szeretsz az írásban?
V: Kiirhatom a bennem lévő történetet és ez sok embernek tetszik (előző blogom alapján tapasztaltam)
K: Szereted az iskolát?
V: Ez egx furfangos kérdés... (SZJGerek értik :3) Néha igen,  de inkább a barátok miatt de amikor egész nap nincs tanulás akkor aha :D
K: hányadikos vagy?
V:7.-és
K:kedvenc filmed?
V: sok va  rengeteg, de asszem a "V, mint Vérbosszú"
K: kedvenc szabadidő töltesed?
V: Sportolás
K:milyen telefonod van?
V: LG
K: kedvenc sportod?
V: kézilabda
K:Szereted a tévézés?
V: Yepp :3
K:Hova utaznál legszivesebben?
V: Paris *.*

Tegyek fel 10 kérdést!

-Mióta írsz?
-Hány blogod volt/van?
-Hány éves vagy?
-Kedvenc film?
-Do you speak English?
-Milyen könyveket olvastál ami nem kötelező olvasmány?
-Hányadikos vagy?
-Milyen telefonod van?
- Ez a kilencedik kérdés?  :D
- Mit szoktál nézni a TV-ben?

Küldjem el 10 embernek... Akkor!
-Öcsémbe szerettem
-Az életem
-Born to Die
ennyit tudok :( :3
Puszi, Bye
B

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése